woensdag 16 januari 2013

Jackie Morris


8 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ha Anoniem,
      Dank je. Complimentjes zijn altijd welkom, ook anonieme ;-)
      Groet, Arda

      Verwijderen
    2. Had eerst een reactie met naam maar die bleef niet staan?? Leuk initiatief! Natalia

      Verwijderen
    3. Ha Natalia,
      Dat zijn van die onverwachte streken van Blogger, dat er ineens niet staat wat je gekozen hebt. Ik vind anonieme reacties geen probleem hoor, maar leuk om nu te weten hoe je heet, al heb ik nog steeds geen idee wie je bent ;-) Maar dat zal wel wederzijds zijn. En nogmaals dank voor je compliment.
      Groet, Arda

      Verwijderen
  2. Ik heb alleen maar dommige opmerkingen:
    "Zo leuk"
    "Zo verrassend"
    enzovoort,enzovoort.
    De sneeuwman van gisteren: ik smolt, maar dat wil een sneeuwpop natuurlijk niet horen.
    Ik hoop wel dat je niet overwerkt raakt door al dat gespeur. Wat er nu naar boven is gebracht, is al zo veel. Geneer je niet om af & toe eens een pauze in te lassen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Piet,
      Dat valt me wel een beetje van je tegen hoor, al die clichés. Maar zonder gekheid: dank voor je aardige woorden. Nee hoor, ik raak er niet overwerkt van. Ik heb, zoals je weet(?) geen werk meer, dus dit is een aardige tijdvulling. 's Avonds op de bank met de laptop plaatjes zoeken, dat is veel leuker dan tv kijken. Een pauze is denk ik niet nodig, want ik heb al best veel verzameld. Ik hoop het een jaar vol te houden, als dan inmiddels niet alle blogbezoekers hebben afgehaakt omdat ze geen voorlezer meer kunnen zien...
      Groet, Arda

      Verwijderen
  3. Deze is wel héél erg toepasselijk weer, knap hoor.
    Is schrdzs door griep geveld?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha AvA,
    Dank je, ik vond het zelf ook leuk dat ik het bij sneeuw kon gebruiken. Maar knap is het niet hoor, het is gewoon zoeken en geluk hebben.
    Wat betreft schrvrdzs, die heeft geen griep, wel gebrek aan inspiratie.
    Groet, Arda

    BeantwoordenVerwijderen